nike blazer damskie nike blazer sklep moncler kurtka oakley praha ray ban praha abercrombie mikina polo ralph lauren praha hollister praha hollister mikina abercrombie praha michael kors kabelky hollister sk air jordan tenisky nike free 5.0 bayan nike free run bayan

 Візитівка міста  Історія  Символіка  Фотогалерея  Міста-партнери
  Міська громада       Економіка міста       Міська інформація
        Громадські організації
        Політичні партії
        Релігійні центри міста
        Духовність
        Соціальні служби
        Видатні земляки
          Економічний розвиток міста
        Міський бюджет
        Фінансові установи
        Основні підприємства
        Інформація для підприємців
        Пропозиції для інвесторів
          Міський голова
        Міськдовідка
        Дозвільний та інформаційно-сервісний центр
        Засоби масової інформації
        Мапа мiста
        Міський форум
           

cheap air jordans uk cheap mont blanc pens hollister outlet uk adidas jeremy scott uk hollister outlet cheap air jordans gucci belts uk nike shox uk cheap nike air max 90 gucci belt uk

bolsos michael kors nike huarache baratas montblanc boligrafos nike outlet polos ralph lauren baratos oakley baratas michael kors bolsos new balance 574 new balance baratas boligrafos montblanc nike air force baratas polo ralph lauren baratos nike air force 1 nike huarache

uggs sko louis vuitton oslo nike sko polo ralph lauren dame louis vuitton norge oakley norge parajumpers norge oakley briller polo ralph lauren salg moncler jakke ray ban solbriller canada goose norge ray ban norge woolrich jakke parajumpers salg

     МІСЬКІ НОВИНИ
25-07-2008

1020 років крещення Русі

1020 років віддаляють нас нині від благодатних часів, коли всемилостиве око благого Бога зглянулося на обранця Його – святого рівноапостольного великого князя Володимира. Просвітилися серце його й розум, і осягнув він суєту поганської омани, і прийшов до єдиного Бога, Який створив усе видиме й невидиме. Зміцнюваний Десницею Всевишнього, запалав він духом і забажав стати християнином і навернути всю свою країну до християнства.
Хрестив Володимир спочатку, як свідчить літопис, своїх синів і родичів і тим показав приклад для інших. Із його синами прийняли святе Хрещення знатні кияни. Вранці наступного дня вийшов на Дніпро великий князь Володимир зі священиками, які прибули з царицею Анною з Корсуні. Зійшлося до річки людей без ліку. Через триразове занурення в ім’я Отця і Сина і Святого Духа в освячені води Дніпра звершилося велике Хрещення Русі. Після виходу охрещуваних з дніпровської купелі, священики помазували їх святим миром, прикликаючи на них благодать Святого Духа, і кожний, омившись від гріхів, народжувався в нове життя, життя у вічності. 

Виконавши цю велику справу, князь Володимир зі словами молитви звернувся до Бога: «Христе Боже, Творець неба і землі! Поглянь на нових людей цих і дай їм, Господи, пізнати Тебе, Істинного Бога, як пізнали Тебе християнські країни. Утверди в них правильну й неухильну віру, й мені допоможи, Господи, проти диявола, щоб здолати підступи його, сподіваючись на Тебе і на Твою силу».
Так звершилося Хрещення Русі. І цей день воістину став поворотним днем у житті всієї Київської держави. Саме з нього почався відлік нашої, вже християнської історії. 

Завдяки просвітителю і хрестителю Русі святому князю Володимиру, якого народ з любов’ю величав Красним Сонечком, з темряви ідолослужіння засяяла святість, яка є життя з Богом і в бозі. Святість стала ідеалом боголюбного слов’янського народу. Русь язичницька відійшла в минуле, на зміну їй постала Свята Русь. Прсвітила землю нашу сонце Євангелія – руйнувалися капища, споруджувалися церкви, хрести освятили міста, фіміам кадіння богові очистив повітря, ідоли були повалені, і з’явилися святі ікони, почали приноситися Безкровна Жертва. 

Через світлосяйну благоліпність і красу візантійського богослужіння святий Володимир пізнав православну віру й передав прагнення до всього високого та прекрасного своєму народові. Відтоді лине слов’янська душа до гармонії і добра. 

Премудрий Промисел Творця невипадково обрав Володимира благовісником і просвітителем Русі. Князь Володимир – складна історична особистість. У його особі ми можемо й сьогодні побачити, як у дзеркалі, самих себе, з усією складністю наших характерів, мінливостю поведінки, з пориваннями й падіннями. Господь благоволив сповна явити через князя Володимира чудо, яке творить з людьми свята віра. 

Що ж дала князю Володимиру й нашим слов’янським народам віра християнська? У ній – витоки нашої культури, просвіти й державності.
Грішний і буйний язичник Володимир став натурою богобоязливою. Його навернення до Христа було справжнім і глибоким, преображення його характеру й розрив із гріхом – дивовижними. «Обрел еси безценный бисер Христа, избравшаго тя, яко втораго Павла, и отрясшаго слепоту во святей купели душевную вкупе и телесную», - співає про нього Церква.
Свята віра змінила Володимира. Почув князь слово Господнє, сказане царю Навуходоносору пророком Даниїлом: «Відкупи гріхи твої правдою, і беззаконня твої милосердям до бідних» (Дан.4:24), -
і за словом цим влаштував своє життя. 

Милосердям до людей здобув він велику звагу перед Богом як вічний раб Христовий, зі словом Святого Письма: «Блаженні милостиві, бо вони помилувані будуть» (Мф.5:7); «хто звернув грішника з облудної путі, спасе душу від смерті і покриє безліч гріхів» (Як. 5:20). Якщо Господь Бог дає таку нагороду за навернення однієї людини, то яке блаженство знайшов князь Володимир?! Адже він не лише сам навернувся до Христа, але і як володар і вождь піклувався про навернення всього народу. Від нього, як від палаючого багаття, запалилися вогні віри в серцях людей. Віра очистила народ від страшної омани ідолопоклонства, цілком змінила вдачу народу. 

Треба втім, сказати, що падіння ідолів і перше київське хрещення були зовсім не одномоментним діянням князя Володимира: процес християнізації Русі був складним і тривалим. Дуже важко було преобразити людські душі, адже християнство внесло в сім’ю та суспільство, в якому до Хрещення панувало право сильнішого, нові, не відомі раніше гуманні принципи. Необхідно було цілком змінити свідомість , «померти» для минулого життя в безчесті й виплекати нові, істинно християнські душі. Мине кілька десятиріч, і виросте нове покоління дітей Володимирової пори. А поки що за князя – Хрестителя настає на Русі розквіт просвіти. 

Становлення молодої слов’нської культури в дусі християнсько-еллінського універсалізму починається 
з перекладу грецьких книг «на словенське письмо». Князь видає наказ створювати школи й «брати дітей спеціально для навчання книжкового», згідно з яким священики було зобов’язані виховувати освічених у вірі людей. Любов Володимира до «книжних словес» зробила його справжнім батьком просвіти й родоначальником усієї нашої духовної культури, яка в самому своєму зародку була глибоко напоєна духом Православ’я. У такому тісному, органічному сплетінні нашої культури й освіти з православною вірою і полягає головна запорука її могутньої творчої сили, тому що Православ’я – це благодать та істина, принесена на землю Христом Спасителем; у ньому – висота, ширина й глибина; в ньому бездоганне добро й правда, і водночас – краса, як сяйво його вічної істини, як ідеальне віддзеркалення в ньому божественного життя, сповненого досконалості й абсолютної гармонії.
Як відомо, віра без діл мертва, а отже, й без трудівників на ниві Христовій, без людей, які цілком присвячують своє життя Богові. 

Незліченні сонми святих угодників Божих, наших співвітчизників, молитвеників, заступників, за Святу Русь і весь наш боголюбний народ прославила й піднесла до Престолу Небесного свята віра християнська. Серед них – засновники чернецтва на русі преподобні Антоній і Феодосій Печерські; сміливий заступник і молитвеник перед Святою Трійцею преподобний Сергій Радонезький; найлагіднійший і найвелелюбніший із ченців преподобний Серафим Саровський; наш златоуст святитель Димитрій Ростовський, який залишив у спадок нащадкам життєписи всіх прославлених на той час святих подвижників; ревний поборник Православ’я святитель Петро Могила і ще багато й багато святих, які безперестанно славословлять Господа й підносять Йому молитви за нашу землю, Святу Церкву, за наш народ і весь світ. 

Прийнявши Православ’я, Київська Русь увійшла до світової історії як могутня християнська держава, стала органічною частиною величезного християнського світу – не лише східного, але й західного, бо Хрещення відбулося майже за 70 років до розділення Церков. 

«Русь не просто сприйняла християнство, - писав Олександр Солженіцин, - вона полюбила його серцем, вона пригорнулася до нього душею, вона прихилилася до нього усім найкращим своїм…» Звідси наші незлостивість, миролюбність, миротворство, бажання всіх обійняти, всіх примирити і все пробачити, звідси тихий, благоліпний ритм нашого іконопису й церковних піснеспівів, співучість нашої народної душі, музичність і благозвучність народної мови. З цього джерела народилося прагнення до вічного града, небесного Єрусалима, поєднане з відчуттям глибокої смиренності.
Вибір Православ’я святим рівноапостольним князем Володимиром став доленосним у нашій історії. Ось чому саме в ньому необхідно шукати запоруку процвітання нашого народу та нашої Батьківщини. Амінь.

Пресс-служба Ковельсько – Воскресенського благочиння

[версія для друку]
[обговорити на форумі] [підписка на розсилку]
   Гуманітарна сфера
  Освіта та наука
  Охорона здоров'я
  Культура
  Історичні пам'ятки
  Спорт
   Сервіс та відпочинок
  Торгівля
  Транспорт
  Готелі
  Туризм
  Ресторани/кафе/бари
Українські міста
в Інтернеті


Громадська організація
Українські міста в Iнтернеті

Українські міста в Інтернеті
Інститут трансформації суспільства
Портал Олега Соскіна - аналітика, статті, коментарі, новини в Україні та за кордоном
OSP-ua.info - События, комментарии, аналитика

Курсы валют
Курсы валют
Курсы валют








TyTa